lørdag 21. mai 2016

Lyngstadfjellet, Eide kommune 19.05.2016

Jeg startet turen ved Lyngstad Skole. Det er skiltet nede ved veien mot Bollia. Jeg kjørte opp til skolen, og litt forbi, til jeg så stikk ut skiltet. Der er det plass til en bil eller 2. Vet ikke om det er lov da, men har alltid sett biler stå der.
Første delen går på en gammel grusvei/traktorvei. Før man etter ca 1 km går over på sti og så siste del på sti/berg. Det er stigning hele veien opp, men bare slak. Så en veldig grei tur å gå. Jeg har hørt det er mye orm i området, men jeg så heldigvis ikke en eneste en. Turen er ca 2,3 km fra skiltet. Jeg brukte ca 40 min opp i greit tempo.

Jeg parkerte ved dette skiltet og starta her

Fin vei i starten

Litt mer steinete her

Videre oppover

Lite hjerte! 

Oppover

Litt vått i skogen

Litt på berg

Langt der fremme er målet

Steinbil :)

Varden

Postkassa

Utsikt

Utsikt

Utsikt

Utsikt


GOD TUR

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar