mandag 2. mai 2016

Helseløypa i Angvika, Gjemnes 01.05.2016

Stikk Ut sesongen 2016 ble startet med en lokal tur. Jeg og min nabo Linda tok på oss pysjbuksa og gikk helseløypa i Angvika. Vi starta turen fra Hotellet kl 23.50. De første 350 metrene fikk vi lys langs løypa, men når vi kom til fabrikken og skulle inn i skogen så ble det mørkt. Da ble det på med lommelykta på mobilen for å finne postkassa.
Men vi fant fram! Postkassa er plassert i skogen rett før du kommer opp på hovedveien igjen.

Dette er en tur på bare 700 meter om du går fra hotellet og til postkassa. Men man kan jo gå tilbake også, og det må man om man har med bil. Eller man kan fortsette opp til veien ved butikken og gå hovedveien ned til hotellet igjen.

Stien er ny, og den er av grus, så er mer som en liten vei. Passer for absolutt alle.

Jeg kommer til å prøve å gå denne turen hver dag. Men jeg går oftest hjemmefra, og da blir den fort noen km lang :) God trimtur for meg og hunden min det.

 Nattbilde, tatt fra hotellet

 Linda i god driv mot fabrikken

 Meg og Zeta
Flotte lys langs hele løypa på kvelden.

 Broa over til fabrikken

 Skilt.

 Linda :)

 Godt skilta selv om turen er kort.

Postkassa!


Dette er en fin liten tur. Både dag og kveld. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar