mandag 10. august 2015

Elvastien i Vistdal, Nesset 10.08.2015

Dagens tredje tur ble Elvastien i Vistdal. Der fant jeg ikke noe konkret startsted eller stikk ut skilt. Så jeg kjørte på Coop butikken og spurte ei hyggelig dame der jeg. Og hun forklarte at jeg bare trengte å kjøre over veien og bort til bedehuset, for så å starte ved gamlebroa der. Og da ble turen ca 1,5 km sa hun.
Så jeg gjorde som hun sa. Parkerte ved bedehuset og gikk turen langs elva oppover. Et stykke går veien langs hovedveien, så her er det muligheter å få en kort tur om noen vil det. Men jeg liker å gå på tur når jeg skal på tur! Etter å ha gått forbi et par fiskeboder så kom jeg til den 3. Der så jeg postkassa og stikk ut skiltet. Så da var jeg fremme. Flott elv er det også man går langs. Så jeg anbefaler å gå turen langs elva! Frem og tilbake ble turen 3 km.


Skilt

Her startet jeg.

Elva

Langs veien

Elva

Elva

Boden med kassa på

Fin elv

Zeta koser seg på tur


GOD TUR

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar