søndag 24. mai 2015

Midtfjellet, Kr.sund 23.05.2015

I dag hadde vi noen ærend i Kr.sund. Så mens mannen min gjorde de ærendene, så tok jeg en av de turene jeg ikke har tatt i Kr.sund. Midtfjellet.
For å komme dit så kjøre man mot Sødalen industriområde. Og følger veien helt til man kommer til motocrossbanen. Der kan man parkere.Jeg valgte å gå fra enden på industriområdet.
Turen starter rett bak banen, på en mark. Det er stikk ut skilt der, så greit å se hvor man starter.
Man kan velge 2 ruteer mot toppen. Jeg valgte den som var merka. Altså gikk jeg mot venstre når stien delte seg i enden av marka. Og gikk et lite stykke langs kanten før stien gikk inn mot skogen og oppover lia. Godt merket der.
Oppover var det veldig vått og jeg hadde sko som var litt glatte på vått føre. Så det var ikke så fin tur opp dit i dag. Men helt sikkert veldig fint når det er tørt og fint vær.
Vel oppe, etter en liten halvtime gange, så blåste det veldig da. Så det ble bare stoppet for å skrive meg i boka og tatt noen bilder og film. Tenkte å gå andre veien ned, men den virka mye våtere enn der jeg kom fra, så jeg gikk ned igjen samma vei.



Første skilta man ser når man kommer i enden
på industriområdet i Sødalen.

Her kan man starte, eller kjøre helt inn til 
motocrossbanen.

Her starter turen,

Jeg valgte å gå ruta som starta til venstre bortover marka

Godt merket, her skal man opp i skogen

Stien

Litt vått 

Oppe ved vannet

Fint her oppe

Postkassa

Vennet.


GOD TUR

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar