tirsdag 2. august 2016

Gulltanna, Kårvåg, Averøy Kommune 19.07.2016

Gulltanna på Averøy er en veldig fin tur.  Ikke noe merking hvor man skulle kjøre, så vi rota litt oppi Folland der, men når jeg kikka på google maps så fant jeg folland stadion på kartet og kjørte etter det. 

Denne turen likte jeg veldig godt. Ikke noe bratt, men grei stigning hele veien til topps, og man blir belønnet med en kjempeflott utsikt. Litt vått endelte partier, men kom meg opp tørrskodd. Denne posten tror jeg er veldig populær. Og det forstår jeg godt. Ikke så vanselig å komme seg opp, og ikke for slitsom. Lett å finne frem når man endelig fant stadion og kjempefint å gå.! Så denne er på min favorittliste nå. 

Turen er totalt 4,8 km og jeg brukte 1 time og 20 min totalt. Da hadde jeg en stopp på 10 min på toppen for å snakke med noen andre damer som også var på stikk ut turer :)


Starten


Inn i denne flotte skogen et lite stykke

Litt oppover skogen. 

Fin sti

Skog igjen


Litt vått noen steder

Fin pynt på treet, 

Oppover skogen

Oppå dit og litt bortover så er målet


Snart fremme

Postkassa

Infoskilt

Utsikt

Meg :)

Utsikt

Utsikt

Utsikt

GOD TUR

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar